Evren hikayelerden oluşur, atomlardan değil.

Yazılar

Selam!✨

Biliyor musunuz, bu yola adım attığımızda Iconics’in vizyonunu en iyi anlatan şeyin ne olduğu üzerine uzun uzun düşündük. Ve sonra karşımıza Muriel Rukeyser’in bu sözü çıktı; “Evren hikayelerden oluşur, atomlardan değil.”

Bilginin giderek yığıldığı bu dijital evrende rotanızı seçip, stratejilerinizi belirlemek, markanızı doğru mesaj ve imaj ile doğru kitleye ulaştırmanızı sağlıyoruz. Yani markanızın kilometre taşlarını döşüyor ve yolculuğunuza “etkisi ölçülebilir yöntemlerle” rehberlik ediyoruz. Bunları yaparken de “görselliğin iyi bir hikayeyle desteklendiğinde” çok daha uzun süre akılda kaldığına inanıyor ve markanıza nesil nesile aktarabileceğiniz ilham verici hikâyeler yaratıyoruz.

 “Tamam” dedik “işte bu cümle yapmak istediğimiz her şeyi çok iyi anlatıyor”.

Peki neden?

Çünkü günün sonunda akılda kalan yegane şey hikayelerdir. Mesela Van Gogh’u düşünün. İnsanlar onu 2.000’den fazla sanat eseri üreten biri olarak değil kulağını kesen ressam olarak biliyor.

Ya da yıldızlı gece tablosunun “kaç fırça izi taşıdığını” değil, bir akıl hastanesinde yatarken köyüne duyduğu özlemin ardından çizildiğini hatırlıyor. Bir de Beethoven var. Beethoven deyince de aklınıza ilk gelen 9. senfonisi değil, tüm o muhteşem notaları “sağır biri olarak üretmesi” değil mi?  İşte hikayeler bu yüzden büyülü. Bizler de birlikte yol aldığımız tüm markaların ilk etapta “satış oranlarından, ” ziyade, “kalbe dokunan bir öykü ile” akılda kalmasını arzu ediyor ve buna yönelik çalışmalar hazırlıyoruz.  Onu rakiplerinden ayırt edecek yegane şeyin ne olduğu üzerine düşünüyor ve onu nasıl etkili bir şekilde sunacağımız üzerine çalışıyoruz.Çünkü biliyoruz ki; tarihin ta en başından yani mağara duvarına çizilen o ilk “el” den tutun da yapay zekaya veri girişine kadar her şeyin tek bir amacı var.

Hikayeler…

Hikâyesiz bir yaşam mümkün değil.

Kategori: Yazılar